söndag 22 juli 2012

Jag erkänner, jag har problem.

Jag är så typiskt svensk, liksom aldrig nöjd. Nu är det lite "åh vad skönt att vara lite sjuk så att jag slipper träna på några dagar" samtidigt som jag känner "åh vad drygt att vara sjuk, jag behöver träna innan mina muskler förtvinar". Och "åh vad skönt att mina ben blivit så starka och tagit annan form" samtidigt som jag känner "åh vad trist att mina favoritjeans blivit alldeles slappa och fula". Herregud, tänk om jag inte hittar såna här exklusiva och snygga jeans igen?! (Läs: 149:- på KappAhl med 25% rabattkupong).

4 kommentarer:

Karin N sa...

Hursomhelst..jag tycker du är skitduktig! =)

Emma sa...

Tack snälla Karin, det värmer :). När man väl är inr i träningen är det ju så skönt och ofattbart att jag förut inte tränade alls. Och välkommen hem från lyxkryssen!!! :)

Karin N sa...

Ja synd att man glömmer bort det mellan varven, hur skönt det faktiskt är =) Tack tack! Helt ärligt så hade jag hellre lagt pengarna på en lugnare resa nånstans med strand, men nu har man testat det i alla fall. Maten var inte så fantastisk och italienare är allmänt högljudda och otrevliga. Men det var fint ute på havet i alla fall och bra hytt, väldigt fin båt =)

Emma sa...

Men precis, nu har du ju testat det. Och skönt att få komma hem igen :).

Skicka en kommentar