söndag 29 januari 2012

Slöseri med tid

Jag tycker det är konstigt det här med komplex till höger och vänster. Så himla onödigt. I min familj har fötter t.ex varit en kroppsdel att skämmas över. Någon har tyckt att de varit några nummer för stora, andra att de varit alldeles för breda. Själv har jag tyckt att mina fötter varit gigantiska i sin strl 40. Du vet, man köper skor som är liiite för trånga. Står och kniper in tårna för att de ska se mindre ut.

Jag har storlek 40 på mina fötter, de passar fint till mina 175 cm. De är fina, mina fötter.

2 kommentarer:

Amelie sa...

Det är ju bra med proportionerligt stora fötter till sin längd. Det ser ju bara jätteskumt ut om man är 175+ och har storlek 37. Mycket bättre att stå stadigt på jorden :)

Emma sa...

Jaa men precis. Man ska vara tacksam för ens fötter som faktiskt när en varje dag. Ett komplex avbockat på listan :)

Skicka en kommentar