söndag 3 juni 2012

Söndagsnöje. Med betoning på nöje.

Ja men just det! Det jag egentligen skulle skriva var att jag & Viggo var på nypremiären av "Tigers film" idag. Första gången vi går på bio tillsammans och det var riktigt mysigt.
Vi vann ju biljetter till biografen Skandia där det bjöds på tävling, ansiktsmålning, goodiebags och en å annan kändis. Ja, från landet som jag är så tycker jag ju att det är roligt med kändisar. Lenny retar mig alltid för det.

Filmen var inte så jättekul men så är jag heller inget fan av Nalle Puh. Det var däremot väldigt uppskattat av oss båda, som fick lite kvalitetstid på tu man hand. Mer sånt här tack! :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Mysigt med kvalitetstid :)

jessica sa...

Vad synd, hade varit kul att ses :) en annan gång :)

Jag tycker de är stora i storlek.. Filip har nyligen klivit in i 86, jag kan prova de i 74/80 på honom i eftermiddag så återkommer jag! :) kram

Jessica sa...

Hej igen. Provade 74/80 på Filip och den var lagom. Kanske 1 cm för långa i venen när han stod upp, men annars kändes det varken för stort eller för smått.

I andra kläder, typ Lindex osv, har han just nu 86 i body och 80 i byxor.

Hoppas det hjälpte något, annars tar jag gärna lite mått om du vill :)

Skicka en kommentar