tisdag 28 augusti 2012

Otippat.

"Ursäkta mig, jag måste bara få säga att du ser helt fantastisk ut" sa en tjej till mig, när hon nyss stoppade mig på gatan. Jag blev både paff och generad, lite glad också givetvis.

Vi har nyss varit och tittat på nya lägenheten också. Den kändes luftig och det kändes som att vi kommer att trivas. Det var lite mer att göra i lägenheten än vad jag lade märke till på visningen, men inga stora grejer. Måla lite väggar på sina ställen bara.

Jag hade i mitt huvud fördelat rummen till oss alla men det verkar som att jag får tänka om. Jag vill ha det minsta rummet till oss, som också har utgång till balkongen. Lenny tycker det är galet att vi knappt ska få plats med vår dubbelsäng så ja, då får Ruben flytta in dit istället. Balkongen kommer ju ändå inte utnyttjas förrän nästa år.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du någon fin klänning eller var det bara ditt charmiga leende tror du?!

Jessica sa...

Oh, vad härligt att få en sådan kommentar :-) Jag gissar att du är värd den till 100%!

Min (snåle ;)) kollega som hade sparkbyxan med moln vill ha 240:-inkl frakt för sina i 86/92. De är dina om du vill ha dom! :)

Kikat något på de dressarna som finns i höstens kollektion? Kanske bättre att satsa på någon av dem ifall du gillar färgerna & trycken? :)

Kram!

Emma sa...

Det var nog en kombination av min klänning och mitt bedårande leende ;).

Jessica, ska kolla nya kollektionen igen! Är onekligen sugen på molndressen men jag suger p karamellen någon dag tills vi är på banan här hemma :).

Jessica sa...

Det låter kanon! Du har ju min mail också väl, ifall du hellre vill höra av dig där :) kram

Skicka en kommentar