lördag 27 oktober 2012

En finfin lördag, helt enkelt.

Efter gårdagens utekväll känner jag mig lite trött idag. Utekvällen blev inte lika smaskig som den lät utan stannade vid en god middag i goda vänners lag. Barnen gav oss dessutom sovmorgon till 7 i morse så jag borde helt enkelt sprudla av energi.

Så fort vi klätt på oss fick jag och barnen skjuts hem till mina svärföräldrar. Farmor vaktade barnen mendan jag och svärfar åkte och hämtade hem en säng jag köpt på blocket. En fantastiskt ful säng från IKEA, så ful att jag undrar hur dom tänkte när de tillverkade den? Jag har dock några idéer på hur den ska bli lite finare. Jag minns att jag såg en sån mysig sänglösning i ett gammalt nummer av "Family Living" förut men dom tidningarna lämnades till återvinningen vid flytten. Ångrar mig bittert.

Nä, kanske borde passa på att göra något pdoruktivt istället för att ligga i soffan? Viggo ville hänga med farfar ikväll så det är bara jag & Ruben idag. Än så länge sover han så jag fortsätter väl mitt umgänge med Mr Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar