lördag 2 februari 2013

Här är jag, du har väl inte glömt bort mig?

Det blir lite tokigt när jag öppnar ett konto på Instagram och upptäcker att det är jättekul. Då blir liksom lilla bloggen lidande och det är ju inte meningen. I mitt hjärta finns plats för flera :).
Vi har överlevt en magsjuka utan dess like. Egentligen var vi nog inte sjukare än andra gånger men det faktum att fyra personer mår dåligt precis samtidigt är lite opraktiskt. Små barn kan också vara lite opraktiska när de kräks, de talar liksom inte om att "Nu är det dags att spy, fram med kräkpåsarna nu hörrni". Nej. De ska helst spy rakt ut och gärna i sängarna. Dag 2 hade vi till slut bara handdukar att värma oss under.

Nu till något betydligt trevligare. Det vankas tjejmiddag hos mig ikväll så det är full rulle. Just nu ligger baguetterna under jäsning så jag hämtar andan lite innan det är dags att börja med efterrätten. Men kul är det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha så trevligt ikväll ,hoppas att vi hörs i morgon puss mamma

Karin N sa...

jamen, vad heter du på Instagram då? =)

Skicka en kommentar