måndag 28 januari 2013

Gult, inte så fult.

"Ibland är det så tydligt att du har ADHD" sa min kära man till mig idag. Kanske är det så, men jag ser det hela endast till min fördel. Jag tycker om att ha saker att göra helt enkelt, så länge de känns otvungna, annars stressar jag lätt upp mig.
Jag har ofta en del projekt på lur och det är först på kvällen som inspirationen infinner sig. Sen om klockan är 21 eller 23 har ingen betydelse, när jag väl börjar så kör jag på. Det är väl där någonstans min mans ADHD-kritik kommer farandes.

Nu ska skåpet äntligen målas, första strykningen är gjord ikväll. Det är så himla svårt att välja kulör om man inte har någon referens att utgå från men den här gången tror jag att det blev bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm inte att ta din nattsömn bara ! Förresten blev skåpet snygg ? Kram mamma

Skicka en kommentar