onsdag 29 februari 2012

Favorit i repris.

Dagen bjöd på sånt fint väder att jag hämtade Viggo lite tidigare från dagis. Där fick jag höra så många fina ord om vår lilla solstråle att jag blev alldeles hög i hatten :). Det är så roligt att höra att han är avslappnad, empatisk, pratar vitt&brett om kärlek och idag då, han hade blivit så mallig när två av de större tjejerna i hans grupp ville att Viggo skulle äta melliset vid deras bord. Det värmer i hjärtat att han har så himla många fina kompisar på dagis.

Nu fastnade jag i allt skryt här en stund. Vi bestämde dejt i parkleken med en kompis, hon bjöd på fika eftersom mitt VISAkort kom på villovägar idag. Jag känner mig så lyckligt lottad som har så många fina vänner här i min närhet. Att Viggo får träffa sina kompisar på fritiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar