söndag 19 februari 2012

Rhodos, here we come.

Men du! Visst har jag väl glömt bort att skriva att vi ska åka på semester i maj? Tillsammans med ett par vänner med barn samt min bror med familj åker vi till Rhodos en vecka. Det blir vår första semester sedan Viggo föddes så detär känns både spännande, välförtjänt och lite nervöst. Eller med Viggo känns det som inga problem då han är väldigt enkel att ha med sig, mest orolig är jag över Ruben.
Hur ska det gå att flyga? Vad kan vi ge honom att äta? Tänk om han blir sjuk, osv.

Det kommer säkert gå jättebra. Jag har bara varit i Grekland en gång tidigare med en bästa vän under ungdomens dagar. Storebror däremot är väl berest i landet så vi har helt enkelt utnämnt honom till reseguide. Jag längtar så mycket och fördriver tiden med att lära Viggo lite engelska. Hans uttal är redan bättre än mitt så han får väl sköta snacket där nere.

Här ska jag ligga och läsa böcker, pilla mig i naveln & bara njuta. Nästa resa hoppas jag att barnens småländska kusiner också kan följa med.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, så skönt med en solsemester!! :) Det är ju inte alls långt kvar till maj :) Härligt att ha något att se fram emot! Kram

Karin sa...

Najs! =)

vonka sa...

hääärligt!! :-)

Skicka en kommentar