tisdag 13 mars 2012

Japp...

...det kunde den. Bli sämre alltså. Så trött mentalt idag så jag knatade till simhallen för att simma. Bytte om, duschade, för att mötas av "stopp" pga nån snorkelträning. Kom igen nu! Kan tala om att det är jävligt slöa och frustrerade fötter som bär mig hem i skrivande stund.

Sval frisk luft, stjärnklar himmel & Melissa Horn i öronen. Det är bara ett tak som fattas. Inte att hoppa ifrån heller, att ligga på och stirra rätt upp i rymden. Herregud jag är inte suicidal, bara lite bitter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sämre änn denna dag kan det väl inte bli ,vilken otur du haft älsklingen .Hoppas när du slår upp dina blå att det blir bättre idag ,bamse kramar mamma

Jessica sa...

Men usch, va trist. Tur att man har Melissa ibland :)

Sv; Hmm, ja okej, tack, jag kanske får fundera på det där med hemmaträff iallafall... Måste bara komma på vem jag kan bjuda, haha. Och i väntan på det får jag hoppas att du (och alla andra) hittar tiden & orken ;)

Hoppas att den här dagen blir SÅ mycket bättre än gårdagen! Kramar

Skicka en kommentar