söndag 16 december 2012

Tredje advent

Årets sista helg har passerat, inte riktigt kanske men det känns så. Igår var vi på julfest på Sthlm Classic och det känns i kroppen idag (efter en hel öl) vill jag lova. Idag har känts som motvind fast med gott humör.

Viggo fick uppleva miniSATS i morse och tyckte att det var fantastiskt att få vara på "lekland", basta och duscha! Efter det fixade jag den sista klappen till årets julklappsspel, jag är himla bra på det faktiskt! Att handla bra julklappar alltså, inte spel.

Annars inget nytt bortsett från att Viggo är fenomenal på att baka bullar. Faktiskt! Vi har laddat inför onsdagens 4-årskalas och jag har sällan imponerats så mycket av Viggos skillz som idag. Bullbak, humor och sångkubskaper framför allt :).

1 kommentar:

Jessica sa...

Ser riktigt smarrigt ut!

Och jag säger detsamma till dig. Är inne och läser varje dag, men lämnar inte så ofta avtryck. Det går inte att kommentera från mobilen, och det är oftast därifrån jag läser. Det är något med blogspotportalen tror jag, för jag kan kommentera i andra bloggar... Skumt.

Får passa på att skriva lite här de gånger jag sitter vid datorn :)

Ps: Säljer ut lite kläder nu som jag haft som visningsplagg i provkollektionen till ungefär halva priset. Hojta till om du är intresserad av någon viss storlek :)


Kram J

Skicka en kommentar