lördag 5 november 2011

Men åh.

Med risk för att låta sådär klämkäck och dryg måste jag bara få berätta att det här har varit den bästa dagen på länge. Äntligen kom jag iväg till Ikea och inhandlade bra-att-ha-saker, bla en lampa till vardagsrummet. Under två års tid har jag famlat i mörker men nu så!

Nu ikväll var jag inne i stan och åt middag med en vän jag inte träffat på ett tag. Det slog mig hur lika vi ju är varandra, i tankarna, syn på uppfostran men kanske framför allt i stil & smak. Iklädda likadana accesoarer skrattade vi högt åt all inredningsprylar vi båda velat ha. Du vet, man bara klickar.

Herre-min-je vad jag behövde denna kväll! Och ja, självklart var maten suverän på Ho's. Som vanligt. Jag glömde ta kort på maten men nästa gång kanske du kan följa med ut och äta?

Sov gott så hörs vi i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska jag följa din blogg så glatt hjärtat kramar Alexandra ps. pajen blev såååååå god, love it

Emma sa...

Åh du har redan bakat den? Suveränt god med vaniljglass till. Nu har jag en annan kaka i ugnen :D

Skicka en kommentar