torsdag 10 november 2011

Upp som en sol och ner som en pannkaka.

Sådär ja. Världens kanske trevligaste dag blev helt plötsligt skitdålig. Till de bra sakerna räknas besöket på öppnis, promenad med Låmgbromamman då Ruben sov i 3 härliga timmar. Jag fikade hos Madde i Barnbutiken i Fruängen och passade då på att handla julklappar. Min sambo däremot gillar inte att man julhandlar redan nu. Han tycker att man förstör hela grejen, att man ska vänta på julskyltningen. Det har han delvis rätt i.

Hur dagen gjorde en tvärvändning kan jag utelämna. Det är inget spännande att vara nyfiken på, jag väljer bara att inte tynga ner bloggen med tråkigheter.

Hur har din dag varit? Berätta nu för tant Emma.

2 kommentarer:

vonka sa...

åh va du är bra emma! När jag har skitdagar tänker jag bara på det som gick fel, även om det bara var en ynka sak. Från och med nu ska jag lyfta det som faktiskt varit bra under dagen istället. Din dag verkar ju ha varit toppen till stor del :-)

Emma sa...

Precis, den var bra tills den blev dålig helt enkelt :-).

Skicka en kommentar