söndag 30 september 2012

Natti natti.

Nu för tiden kan jag inte hålla mig vaken genom en hel film. Just ikväll gjorde det ingenting eftersom det var romantik på menyn. Jag såg början av filmen och tänkte "åh vad mysigt, dom är så käääära". Vad som känns som fem minuter senare, öppnar jag ögonen och känner "naaaw, de fick varandra till slut <3". Ta-daaa-aaa, eftertexten börjar rulla. Himla effektivt om du frågar mig.

Nu ska jag gosa ner mig under mitt fluffiga duntäcke. Egentligen är det Viggos täcke som mormor köpte honom i inflyttningspresent men helt oblygt så stal jag det. Med gott samvete (nåja) fick han istället överta mitt lusbitna täcke. Sån mamma är jag!

Förresten. Om man är vegan, då sover man inte i duntäcken va? Inga dunstoppade soffkuddar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och då använder man filttofflor :)) Puss

Emma sa...

Filttofflor är säkert skönt! :)

Amelie sa...

Nope, inget dun och inget ylle, nada :)

Emma sa...

Just tusan Amelie, ylle tänkte jag ju inte ens på. Men du tycker ändå att osten är det knivigaste? Haha jag älskar dig

Skicka en kommentar