lördag 22 september 2012

Välkommen..

..till familjen Klumpeduns! Är det inte det ena så är det det andra, det är tur att vi tar det med ro.
Det tog ca 40 min att montera IKEAmöbler, därefter ca 2,5 timma att få fast dom på väggen. Resultatet blev konstigt? Förutom att väggen har lika många hål som en ost (tack och lov dolda bakom/under skåpen) så ser det sjukt snett ut trots att vattenpasset säger att det är rakt.

Viggo var sjukt stolt över att ha hällt mjölk i ett glas varpå han bjuder på en segergest a'la slå ut med armarna och välter ut en full MERflaska som stänker ner halva köket. Lenny ska lyfta upp stokkestolen men tappar den liggandes så att den landar precis på min fotsida. Lipsill som jag är sprutar tårarna och foten är svullen, blå, stenhård och jag haltar.

I evighet skulle jag kunna fortsätta men du har ju fattat galoppen va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Emma ,nu tycker jag synd om dig .Tråkigt att allt har gått emot er .Stackars foten ,inget vidare .Sätt ut bild så man får se hur det ser ut med alla skåp,så kandu få en bedömning från vår sida .Puss hjärtat

Skicka en kommentar