söndag 4 november 2012

ge.mig.styrka.

Idag känner jag mig så himla trött på barn som klättrar precis överallt. Kan inte närma mig köket utan att Ruben drar fram en stol och står på köksbänken eller bordet. Jag lyfter ner, ställer undan, han blir skitförbannad, drar fram stolen igen, jag lyfter ner osv i all oändlighet.
Eller när Viggo pysslar och Ruben antingen kastar alla pennor på golvet, ritat på bordet eller äter upp alla kritor som om de sockervadd. Nej idag är jag så trött. I huvudet, i öronen, i själen. Jag har sällan längtat så mycket efter min man som idag. Hjärta, välkommen hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

När kommer din finba man hem Älskling ? Mormor kommer på onsdag ,då ska jag prata med bröderna bus ,tala om att dom ska vara lydiga .Puss älsklingen

Karin N sa...

du vet..narkosen har ju lite läkemedel..det finns säkert nån slatt över ;)..nähä..fick man inte göra så? okej..

Husmusen sa...

Hehe, en skvätt Propofol? Rapifen? Specialbygga en "dusch" med Sevo? Inte det heller? Nähe..

Skicka en kommentar