söndag 11 november 2012

Ute i god tid..

..kan man säga! Nu är de sista julklapparna till Viggo inhandlade. Det blev "smålego" i mängder så om någon av er kära läsare hade tänkt köpa det så får ni gärna ändra planerna :). Däremot låter han hälsa att han i julklapp önskar sig:

"-ett nytt garage, sånt där småbilarna kan åka upp i (Hans gamla har efter 2 års dagligt slitage gett upp).
-en discolampa
-en pangarebil, sån som Simon har (dvs Finn McMissile från "Cars")
-spel
-jordgubbar"

Till Ruben har vi bara köpt fingerfärger och två böcker. Tips på julklappar till en 1,5-åring? Å andra sidan räcker nog det där. Några strumpor bara kanske.

5 kommentarer:

Jessica sa...

Gulle dig! Jag vet att jag borde uppdatera oftare. Jag var ju duktig där ett tag och använde mig av bloggappen i mobilen, men mobilen har gått i graven så nu sitter jag med en gammal knapptelefon tillsvidare...

Och det där med veckoredovisning av träningen. Ja, den är borta för att jag helt enkelt har slutat träna. Nu är det bara handbollen som håller mig igång :( Men DU är ju SUPERduktig! Måste nog satsa på någon sorts gymkort, men det får bli till våren, mina dagar fram till jul är fullspäckade :)

Vi har också klurigheter med julklappar till 1,5-åringen, allt finns ju redan i deras gemensamma rum... Men han ÄLSKAR bollar, och på något vis har vi bara 2 stycken hemma, så bollar får han önska sig. Och en egen ryggsäck tänkte jag.

Anonym sa...

Viss är det härligt att ha julklapparna avklarad ? Hoppas att ungarna tycker att tomten har varit snäll mot dem .Finns inget värre än att stressa i sista minuterna :) Tack för trevligt sällskap ,puss mamma

Karin N sa...

va får jag då, va får jag då?? =)

Husmusen sa...

Karin, du kommer få något jättefint och smart och förståss väldigt dyrt. Spännande va?! ;)

Karin N sa...

Ah..det låter bra!! =)

Skicka en kommentar