torsdag 8 november 2012

Hu.

Du som känner mig vet att jag är ganska kameraskygg, gillar inte att synas på bild och blir stel som en pinne. Det beror på att jag är så självkritisk och bara "oh no, vilken mustasch jag har!", "hjälp vilken dubbelhaka", "jösses, skrynklig som ett russin" osv i all evighet. Himla onödigt och så jävla dumt!

Nu har jag bestämt mig för att sluta upp med de här fånigheterna. Skit samma om jag ser ut som en fågelskrämma på bild, jag är ändå fantastisk och jättebra! (ska jag börja tänka nu).

Så. Imorgon ska jag faktiskt till "vår" mäklare och vara med i nån marknadsföringskampanj. Ingen stor grej, bara en kort intervju och så en fotografering. Som tack för besväret får jag ett presentkort på några tusen på Långbro Världshus, himla trevligt! (men det känns ändå skitjobbigt. Men det kommer gå bra! Visst då?!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå alldeles utmärkt ,sådana söta flickor som du gör sig bra på kort .Säger det igen ,och har sagt det förrut <3 .Tack för denna gång puss på er alla :)Mamma

Jessica sa...

Åh, va roligt! Om jag inte minns alldeles fel så har jag ätit julbord på Långbro en gång - supermysigt! (Jag kan också ha helt fel och ätit på något ställe med ett liknande namn, någonstans i Älvsjö-området var jag. Tror jag)...

Skicka en kommentar