onsdag 2 januari 2013

Året får gärna fortsätta så här.

Efter en härlig sovmorgon känner jag mig utvilad och avstressad. Med barnens hjälp har vi nyss röjt på balkongen och kastat iväg lite bråte. Jag passade även på att måla den där fula guldfärgade spegeln som hänger i lilla hallen, den blev svart. Snyggt tycker jag.

På bilderna ser ni också de rosa pappersblommorna/halva pompoms jag gjorde, hyllan till Viggos PEZ-samling (hur går det förresten med alla gamla PEZ ni har skräpandes, kommer de på posten snart eller?) och molnet i papier mache med vadderade regndroppar i tyg.







1 kommentar:

Karin N sa...

Sprejfärg alltså?..skulle vilja måla en spegel som vi har till vit ram istället för ek som det är nu. Skulle även vilja ge mig på vårt vardagsrumsbord som är slitet och mörkbrunt och måla det vitt..men det kanske är bäst att köra med roller?

Skicka en kommentar