måndag 7 januari 2013

Efter regn kommer solsken

Då var måndagen avklarad, lite svajig men på något vis ändå skönt att få jobba lite. Hann vara hemma en sväng innan jag åkte till SATS för att träna. Herregud säger jag bara.

Det måste ha varit sjukt många nyårslöften i år, att kliva in på gymmet kändes nämligen som att gå in i en vägg. Ungefär som när man stiger ur flygplanet i Thailand, varmt och himla fuktigt. Varenda crosstrainer och vartenda löpband var upptaget. Jag bara "FLYTTA PÅ ER FÖR FAN!" (sa jag såklart inte).

Men nu mår jag faktiskt bättre. Betydligt bättre. Jag tror att jag behövde få träna lite, samtidigt som jag har fått prata av mig lite på jobbet idag. Det behövdes.

Kärlek/Emma

2 kommentarer:

Karin N sa...

Va bra att det känns bättre! =) Ja..januari är nyårslöftenas månad på träningaanläggningarna..det lättar iaf ;)

Karin N sa...

Här haru! http://fiskpinnebloggen.blogspot.se/ =)

Inte så mycket att se än..men det kanske kommer

Skicka en kommentar