söndag 6 januari 2013

Sovdags för den här tjejen.

En lugn dag och jag har inte ens gått utanför dörren. Jag kunde inte förmå mig att ta mig till SATS imorse (heller) och min fikadejt ställde in, så jag gick "all in" och har lufsat runt i pyamasbyxor, knut på huvudet, mascara under ögonen och fritt svajande tuttar. Mannen & Viggo åkte till aquaria medan jag vaktade Ruben under hans 3 timmarsömn. Låg i soffan och studerade taket, sov lite, tittade lite teve. Mannen kom hem, gav mig en kram och bara "du är så fin när du är sådär laid back". Bara sådär liksom. Fint.

När barnen skuttat ner i sängen fick jag nog och målade halva hallen. Struntade i att riva tapetskarvar, fixade inte de runda hörnen och har helt sonika rivit ner löst sittande tapet och skitit i att spackla. Väldigt olikt mig faktiskt. Hade heller ingen grundfärg kvar hemma och färgen räcker endast till två väggar. Fair enough. Det kommer ändå bli så mycket snyggare än innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar