onsdag 2 januari 2013

Monkey needs attention.

..och så finns det mindre charmiga saker som kommer ur Viggos mun. Som för en stund sen då han bara "Skit också! Skit också!.. Skit!... Skit?!..... men hallå pappa, du måste säga att jag inte får säga så ju!".

Bara en liten stund tidigare ropade han på mig inifrån vardagsrummet. Jag stog och lagade mat när han bara "Mammaaa! Kom och titta!", jag förklarade att jag inte kunde komma just nu varpå han bara "men mammaaa, du måste komma, jag gör någonting jättedumt!". När jag kom in i vardagsrummet stod han mycket riktigt och gjorde något han inte fick. Uppmärksamhet nån? Det var visserligen inget jag blev upprörd över, jag tycker mest att han har humor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha :) Han är så kul lilla Viggo vi skrattar och har kul åt dina inslag :)mormor

Skicka en kommentar