söndag 6 januari 2013

Mina tankar spretar åt alla håll.

Sista dagen på min julledighet men det känns som sista lediga dagen ever. Av olika anledningar är jag allt annat än motiverad till att börja jobba på schema igen om 3 veckor. Helst vill jag bara säga upp mig, köpa ett litet hus, kontant, i någon liten by och ha barnen hemma hos mig. För alltid skydda dom mot hemskheter.

Som ni hör befinner jag mig i en liten formsvacka. Den kommer att gå över. Hoppas jag. Så fort jag vet att barnen trivs och har det bra på dagis och just nu vet jag faktiskt inte det. Ruben skolas in om 3 veckor och Viggo börjar dagis igen i morgon efter ett långt jullov. Jag hoppas att alla problem är som bortblåsta imorgon och att han bara kan få vara sitt vanliga, underbara jag även på dagis och må bra.

2 kommentarer:

Karin N sa...

Det kommer bli bra!

Anonym sa...

det kommer säkert att gå bra Emma ,vi håller tummarna att han är glad att träffa kamraterna <3 mamma

Skicka en kommentar